Nintendo i MercurySteam ogłoszone w lutym Metroidalny horror pojawią się dwie nowe aktualizacje dla Switcha.

Pierwsza aktualizacja, która dodała tryby Dread i Rookie, została wydana tego samego dnia, co ogłoszenie, a teraz w końcu została wydana druga aktualizacja, dodająca tryb boss rush.

Dostępnych jest również kilka trybów – w tym Survival Rush i Dread Rush. Ostatnie, ale nie mniej ważne, jest kilka ogólnych poprawek. Poniżej znajdują się oficjalne informacje o łatkach, dzięki uprzejmości oficjalnej strony wsparcia Nintendo:

Wer. 2.1.0 (wydany 7 kwietnia 2022)

Dodano nowe tryby

Do gry dodano trzy różne tryby bossa. Naciśnij przycisk R na ekranie Samus Files, aby przejść do ekranu wyboru Boss Rush.

pośpiech szefa
  • Tryb, w którym gracze walczą z 12 ciągłymi bitwami z bossami i dążą do jak najlepszego czasu.
  • Wszelkie otrzymane obrażenia są przenoszone do następnej bitwy. Broń jest w pełni przywracana między bitwami.
  • Jeśli Samus zostanie pokonany, gracze mogą wybrać opcję „Ponów”, aby kontynuować grę od początku przegranej bitwy. Istnieje jednak kara czasowa za przegraną.
  • Z bossami, z którymi walczy się w trybie Boss Rush, można walczyć indywidualnie w dowolnym momencie, wybierając opcję „Ćwicz”.
  • *Odblokowywany po jednokrotnym ukończeniu głównej gry. (Jeśli gracz opuści grę przed wydaniem aktualizacji, może zagrać w Boss Rush natychmiast po aktualizacji).

Gorączka przetrwania
szał terroru
  • Podstawowe zasady są takie same jak w przypadku Boss Rush, ale jeśli Samus zostanie trafiony przez bossa, jej energia spadnie do zera i zostanie pokonana.
  • Z bossami, z którymi walczy się w trybie Dread Rush, można walczyć indywidualnie w dowolnym momencie, wybierając opcję „Ćwicz”.
  • *Odblokowywany po ukończeniu głównej gry w trybie Strachu. (Jeśli gracz ukończył tryb Strachu przed wydaniem aktualizacji, może zagrać w Dread Rush natychmiast po aktualizacji).

READ  Cotygodniowe podsumowanie IO: Pomysłowi strażacy
Ogólne poprawki
  • Naprawiono błąd, który powodował, że ekran zakończenia gry nie wyświetlał się poprawnie, jeśli Samus odniósł obrażenia i został pokonany natychmiast po zniszczeniu kluczowej jednostki.

Czy pobrałeś już tę aktualizację? Czy zauważasz coś jeszcze? Zostaw komentarz poniżej.

[source en-americas-support.nintendo.com]