Connect with us

Zabawa

Międzynarodowy Festiwal Filmowy Carnegie Mellon University 2022 Faces Behind the Mask bada, co kryje się za przebraniami

Published

on

Międzynarodowy Festiwal Filmowy Carnegie Mellon University 2022 Faces Behind the Mask bada, co kryje się za przebraniami

Temat Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Uniwersytetu Carnegie Mellon 2022 można interpretować dosłownie i w przenośni.

„Twarze za maską” Tytuł festiwalu dotyczy zakryć twarzy – fizycznych, które ludzie nosili podczas pandemii, jak i tych, których nie widać.

„Jakie maski nosimy i czy jesteśmy świadomi ich obecności” – powiedziała Jolanta Lion, założycielka i dyrektorka festiwalu, w dniu otwarcia 24 marca. „Jak te maski zmieniają się z dnia na dzień, z godziny na godzinę, od osoby do osoby? Jak możemy przejrzeć maskę i dowiedzieć się, co jest w ciemności?

Dzięki uprzejmości Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Carnegie Mellon University

Międzynarodowy Festiwal Filmowy Carnegie Mellon University „Face Behind The Mask 2022” bada rzeczywistość, jaką kryją maski, fasady, które reprezentują, oraz sposoby, w jakie ludzie je znoszą. Pokazy potrwają do 9 kwietnia.

Odpowiedzi na pytania Liona można potencjalnie znaleźć oglądając filmy. Festiwal potrwa do 9 kwietnia. Jest produkowany przez 15 studentów studiów licencjackich i magisterskich z CMU oraz University of Pittsburgh w Oakland i La Roche University w McCandless.

Lew pochodzi z Polski i założył polski festiwal filmowy „Przez polskie oczy”. Jest zastępcą dyrektora Centrum Humanistycznego CMU. Zaproponowała do pokazu 30 filmów.

Filmy będą pokazywane w McConomy Auditorium CMU, Gailliot Center na Carlow University w Oakland oraz Harris Theatre w centrum Pittsburgha.

„Jolanta jako reżyserka pomaga nam zebrać najlepszy wybór filmów ze względu na jej powiązania z innymi międzynarodowymi festiwalami filmowymi” – powiedziała Sowang Kundeling, studentka pierwszego roku biznesu na CMU oraz koordynatorka programu i marketingu na festiwalu. „Ma dobre pojęcie o tym, jakie filmy najlepiej pokazać”.

Filmy pochodzą z takich krajów jak Izrael, Francja, Maroko, Niemcy, Polska, Indie, Chiny i USA. Obejmują istotne kwestie, takie jak przemoc, niepokoje społeczne, korupcja, przemoc domowa, utrata bliskiej osoby i przebywanie na świeżym powietrzu.

READ  Roman Polański przegrał dziś walkę o powrót do akademii filmowej w sądzie

Listę można znaleźć Tutaj.

4900082_web1_ptr-cmufilmfest-beats

Casablanca Beats z Maroka był filmem otwierającym 24 marca na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym Carnegie Mellon „Faces Behind The Mask”.

Maroko Casablanca Beats, opisane jako dramat wykorzystujący muzykę hip-hopową i taniec jako główne formy protestu i wolności słowa, został pokazany w pierwszy wieczór.

„Poprzez „Casablanca Beats” myślę, że dzieciaki pokazały twarze za maskami poprzez wyraz twarzy w rapie, piosence i tańcu” – powiedział Kundeling.

Filmy będą miały premierę w Pittsburghu. Większość z nich nie jest dostępna za pośrednictwem platform streamingowych.

Festiwal był najtrudniejszy do zorganizowania, ponieważ mógł odbywać się osobiście lub wirtualnie, z maskami na twarz lub bez, powiedział Lion.

„To było również najbardziej satysfakcjonujące” – powiedział Lion. „Nigdy nie widziałem takiej grupy oddanych studentów jak ta. Są studentami studiów dziennych i cały czas nad tym pracują.”

4900082_web1_ptr-cmufilmfest-komitet

Dzięki uprzejmości Cindy Lu

Członkowie komitetu Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Carnegie Mellon University pozują z reżyserką Jolantą Lion (po lewej) podczas premiery 24 marca w McConomy Auditorium na terenie kampusu.

Kundeling, który chce robić karierę w branży rozrywkowej, aby zwiększyć różnorodność kultury popularnej, powiedział, że wiele z docenionych przez krytyków filmów pojawia się na festiwalach filmowych.

„Dzięki tej okazji współpracowałem z doktorantami i Jolantą, aby festiwal stał się rzeczywistością” – powiedział Kundeling. „Kiedy dołączyłem do CMU, nigdy nie wyobrażałem sobie, że będę mógł obejrzeć niektóre z najbardziej przełomowych filmów w branży”.

Festiwal dedykowany jest nieżyjącemu już Paulowi Goodmanowi, filmowcowi, psychologowi i profesorowi CMU. Według organizatorów pomógł przekazać ważne aspekty różnych ludzi poprzez tworzenie filmów. Jego żona, Denise Rousseau, profesor zachowań organizacyjnych i polityki publicznej w CMU, jest również zaangażowana.

Festiwal rozpoczął się od mandatu na maskę na twarz dla CMU. Został zniesiony 28 marca.

READ  Aktorka Dagmara Domińczyk płonie jasno w „Sukcesji” i „Zagubionej córce”

JoAnne Klimovich Harrop jest współtwórcą przeglądu Tribune. Możesz skontaktować się z JoAnne pod numerem 724-853-5062, [email protected] lub przez Twitter .

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *