Zabawa
Brightcom przejmuje MediaMint, firmę zajmującą się marketingiem cyfrowym
Hajdarabad: Brightcom Group Ltd, lider w branży technologii reklamowych, ogłosił, że podpisał ostateczną umowę zakupu udziałów w celu przejęcia 100% firmy Vuchi Media Private Limited, która działa pod marką MediaMint.
MediaMint to kompleksowy dostawca usług doradztwa cyfrowego i operacji cyfrowych, który specjalizuje się w operacjach reklamowych, zarządzaniu kampaniami, usługach kreatywnych, analizie danych, wsparciu platformy i rozwoju.
Transakcja.
Brightcom Group nabyła 100% MediaMint za około 566 miliardów rupii w gotówce i akcjach. Z tego Rs 360 crores należy zapłacić gotówką po zakończeniu; Rs 170 crores w akcjach BCG i; Rs 36 crores są płatne w ciągu sześciu miesięcy po ukończeniu studiów.
Przewiduje się, że przychody MediaMint na koniec roku podatkowego 22 marca wyniosą 187 miliardów rupii.
MediaMint będzie kontynuował swoją silną ścieżkę, obsługując rosnącą listę klientów korporacyjnych i wiodących na rynku, zgodnie z komunikatem prasowym po przejęciu. Zespół kierowniczy MediaMint, w tym Neelima Marupuru, Anush Kumar, Jason Riback i Aahay Paradkar, będzie nadal przewodzić rozwojowi firmy. Aditya Vuchi, współzałożycielka, pozostanie na stanowisku przez sześć miesięcy, aby zapewnić płynne przejście.
Tempus Legal działa jako doradca prawny, a EY jako wyłączny doradca finansowy Grupy Brightcom w tej transakcji. Sathguru Management Consultants był jedynym doradcą transakcyjnym MediaMint.
Uzasadnienie przejęcia
Ponieważ sektor reklamy i technologii przeżywa na całym świecie ogromny wzrost ze względu na przyspieszone przejście na marketing online z powodu pandemii. Kierownictwo firmy Brightcom aktywnie rozwija swoje możliwości zaplecza, aby zwiększyć wydajność, wykorzystać nowe możliwości i zaspokoić strategiczne potrzeby swoich klientów na całym świecie.
Dodanie doświadczenia w zakresie marketingu cyfrowego MediaMint wzmocni zaplecze Brightcom Group, aby wesprzeć przewidywany silny wzrost działalności w różnych podsektorach reklamy cyfrowej i mediów.
MediaMint zatrudnia ponad 1300 osób i obsługuje między innymi takich klientów jak Pinterest, New York Times, Netflix, Cox Automotive i Expedia.
MediaMint jest znany ze swojego podejścia opartego na danych i metrykach, które umożliwia mu zapewnienie elastyczności, skalowalności i wydajności wymaganej do spełnienia i przekroczenia potrzeb liderów biznesu. Koncentracja MediaMint na ciągłym doskonaleniu pomaga osiągać wyniki EPIC.
Założona w 2010 roku firma MediaMint jest firmą typu bootstrapping i nigdy nie pozyskiwała kapitału zewnętrznego. Obsługuje reklamy displayowe, wideo i mobilne dla agencji reklamowych, wydawców i platform. Firma ściśle współpracuje z agencjami kreatywnymi, wydawcami, firmami zajmującymi się kupowaniem mediów i platformami analitycznymi, aby dostarczać wyniki dla najlepszych marek. MediaMint posiada biura w Indiach, Polsce i USA.
Brightcom Group (dawniej Lycos Internet Limited – założona w styczniu 1999 r.) to firma zajmująca się technologiami reklamowymi i tworzeniem oprogramowania, aktywnie dostarczająca rozwiązania techniczne i komercyjne dla reklamy cyfrowej, marketingu i zarządzania informacjami za pośrednictwem technologii, nowych mediów i firm opartych na IoT na całym świecie, głównie w ekosystemie cyfrowym.
Lista klientów Brightcom zawiera jedne z największych nazwisk, takich jak B. Airtel, British Airways, Coca-Cola, Hyundai Motors, ICICI Bank, ITC, ING, Lenovo, LIC, Maruti Suzuki, MTV, P&G, Qatar Airways, Samsung, Viacom, Sony, Star India, Vodafone, Titan i Unilever.
Typowy awanturnik. Zły odkrywca. Przyjazny myśliciel. Introwertyk.