Nauka
Szóstka do wyboru dla polskiej rady szkolnej | Wiadomości, sport, praca
POLSKA – W Polskiej Kuratorium Oświaty startuje sześciu kandydatów na dwie czteroletnie kadencje, a każdy z nich wyznaczył cele do osiągnięcia, jeśli zostanie wybrany.
Najczęstszym obszarem zainteresowania kandydatów jest komunikacja.
Obecny 58-letni dentysta Larry Dinopoulos powiedział, że chce „kontynuować wysiłki na rzecz poprawy komunikacji i przejrzystości w dystrykcie wśród członków społeczności, wykładowców i personelu, a także studentów”.
„Wnoszę ze sobą 12 lat doświadczenia w zarządach i perspektywę historyczną, prawie 34 lata doświadczenia biznesowego, a także silne umiejętności przywódcze, poświęcenie i zaangażowanie. Nie wahałem się podejmować trudnych decyzji, niezależnie od tego, czy są popularne, czy nie” – powiedział. „Moje decyzje zawsze były i będą oparte na najlepszym interesie dzieci”.
Nowo przybyła Michelle Elia, lat 44, powiedziała: „Odpowiedzialność, przejrzystość i komunikacja są kluczowe”. Powiedziała, że te trzy obszary sprawiają, że rady szkolne skupiają się na tym, co ważne – poprawie wyników dla wszystkich uczniów. Jest konsultantem ds. edukacji.
„Obecnie doradzam szkołom w całym kraju w zakresie umiejętności czytania i pisania, edukacji specjalnej oraz doskonalenia szkół i chcę móc wykorzystać to doświadczenie i wiedzę w mojej społeczności. Nie mam innego programu ani platformy, aby robić to, co jest najlepsze dla uczniów, aby opowiadać się za najlepszą możliwą edukacją. Studenci muszą być przede wszystkim w centrum uwagi” – powiedziała.
Nowo przybyła Jaclyn Rausch, 41 lat, przełożona w Centrum Usług Edukacyjnych, powiedziała, że przywiązuje dużą wagę do terminowej i właściwej komunikacji w polskich szkołach oraz z rodzinami i szerszą społecznością. Powiedziała, że jednym ze sposobów na lepszą pracę jest słuchanie tych, którzy chcą mówić, a także zasięganie opinii pracowników wydziałowych i wyższego szczebla.
Rausch powiedział: „Uważam, że musimy ponownie zaangażować się w robienie tego, co jest najlepsze dla naszych uczniów. Obejmuje to realistyczne planowanie w przypadku wprowadzenia istotnych zmian…. Musimy przyjrzeć się przyszłym konsekwencjom wprowadzania zmian i planowania z wyprzedzeniem, aby zapewnić zaspokojenie potrzeb naszych uczniów, nauczycieli i rodzin. ”
Jeśli chodzi o przejrzystość, nowo przybyła Allison Mattson, lat 36, fizjoterapeutka, powiedziała, że chciałaby zobaczyć „coroczny stan adresu okręgu szkolnego ze społecznością”, a także założyć bazę danych absolwentów.
Inny wspólny temat dotyczył planu strategicznego.
Mattson powiedział: „Chcę uczestniczyć w opracowaniu nowego planu strategicznego z 3-4 kluczowymi i osiągalnymi celami z określonymi terminami realizacji. Cele te koncentrowałyby się na komunikacji, programie nauczania, obiektach i technologii oraz utrzymaniu tego, co najlepsze dla uczniów dzielnicy na czele. ”
Elia powiedziała, że wierzy, że posiadanie wizji na przyszłość będzie ważnym celem dla kierownictwa rady szkolnej. „Stworzenie i przyjęcie strategicznego planu dla dystryktu połączy wiele głosów (społeczność, rodziny, dyrektorzy szkół, nauczyciele i uczniowie) w celu opracowania wspólnej wizji i planu na przyszłość dystryktu” – powiedziała.
Nowicjusz Gregory Kibler powiedział: „Plan strategiczny został sporządzony kilka lat przed naszą globalną pandemią, w której od tego czasu zmieniły się priorytety okręgów. Uważa, że plan musi zostać zrewidowany, zrewidowany i stworzony z myślą o niedoborach personelu. 37-letni Kibler jest zastępcą reżysera.
„(Jestem) pedagogiem, który szuka możliwości wykorzystania zróżnicowanego i unikalnego zestawu umiejętności, aby w pełni wspierać uczniów, rodziny i społeczności w celu osiągnięcia pełnego potencjału i sukcesu” – powiedział.
Mattson powiedział, że chciałby „zestawić wkład społeczności, raporty finansowe i dane ze spisu ludności, aby opracować wykonalny plan dla wszystkich budynków szkolnych”. Powiedziała, że może to obejmować opcje, aby wszystkie zainteresowane strony mogły mieć coś do powiedzenia w sprawie przyszłości budynków dzielnicy.
Dinopoulos powiedział, że jego plany dotyczące budynków obejmowały budowę najnowocześniejszego obiektu K-6 na terenie Baird Mitchell Field oraz zburzenie podstawowych jednostek McKinley i North. Nowa placówka K-6 miałaby łączyć się ze szkołą średnią i otwierać obszary do użytku społeczności.
Spośród tych najczęstszych czynności kandydaci wymienili elementy, które były unikalne dla ich trzech najważniejszych celów. 61-letni Gregg Riddle, broker ubezpieczeniowy, powiedział, że jest zaniepokojony wsparciem.
— Chcę wspierać i zachęcać nadinspektora — powiedział Riddle. „Więc chcę wspierać i zachęcać skarbnika. Na koniec pragnę pochwalić uczniów, nauczycieli i wspaniałych ludzi, którzy czynią z Polski tak doskonały system szkolny, jakim jest. ”
Riddle powiedział: „Szukam innego terminu, aby zachęcić nowego nadinspektora i naszego skarbnika do pójścia naprzód z wieloma wyzwaniami, które zostały postawione w naszym planie Forging the Bulldog Future”.
Kibler powiedział, że jego inne cele to wzmacnianie relacji i posiadanie równych doświadczeń edukacyjnych. Uważał, że relacje pomagają w zbieraniu danych wejściowych i informacji, aby posuwać dzielnicę do przodu. Jeśli chodzi o doświadczenia równości, powiedział, że chce „zapewnić politykę, która pozwala na równy dostęp i zindywidualizowane możliwości doświadczeń edukacyjnych… oraz zachęcać i rozwijać najlepsze praktyki wokół zróżnicowanego uczenia się, które przyniesie korzyści wszystkim”.
Trzecim celem Elii jest kontynuowanie podróży polskich szkół w nauce czytania. Powiedziała, że obejmuje to materiał dowodowy, który wskazuje, w jaki sposób wszystkie dzieci uczą się czytać. Powiedziała, że to obszar, w którym ma „wiedzę”.
Dinopoulos powiedział, że jego trzeci cel dotyczy doświadczenia. Powiedział, że z nowym nadinspektorem, nowym zastępcą nadinspektora, nowym dyrektorem operacyjnym, nowym kierownikiem ds. transportu, nowym dyrektorem obsługi uczniów, nowym dyrektorem szkoły podstawowej i trzema nowymi niedoświadczonymi członkami zarządu, potrzebny jest ktoś z doświadczeniem. „Ostatnią rzeczą, jakiej potrzebuje dzielnica, jest więcej zmian i niestabilności” – powiedział.
Ostateczny cel pierwszych trzech Mattsona obejmuje osiągnięcia w nauce. Wspomniała o kilku obszarach, w których chciałaby pracować, w tym opracowaniu kursu edukacji finansowej, realizowaniu programów College Credit-Plus na innych uczelniach oraz zapewnieniu wszystkim studentom w dystrykcie takiego samego priorytetu.
Dwa ostateczne cele Rausch to przede wszystkim powrót do „misji edukowania, wzmacniania i inspirowania wszystkich uczniów przy każdej okazji”, a ona byłaby orędowniczką mniejszych klas.
„Piwny maniak. Odkrywca. Nieuleczalny rozwiązywacz problemów. Podróżujący ninja. Pionier zombie. Amatorski twórca. Oddany orędownik mediów społecznościowych.”