technologia
Stripe nabywa Bouncer i integruje uwierzytelnianie swojej karty z radarowym narzędziem do wykrywania oszustw TechCrunch
Po zbiórce funduszy w wysokości 600 milionów dolarów na początku tego roku gigant zapłacił Paski był na marszu przejęć, aby dalej rozwijać swoją działalność. W najnowszym rozwoju firma nabyła Wykidajło, startup z siedzibą w Oakland, który stworzył platformę do automatycznego uwierzytelniania kart i wykrywania oszustw w transakcjach online za pomocą kart. Technologia jest dostosowana do transakcji mobilnych i obejmuje przepływ pomagający użytkownikom w uwierzytelnieniu, jeśli zostaną omyłkowo oznaczeni do legalnego powrotu do aplikacji (stąd nazwa).
Warunki kontraktu nie zostaną ujawnione, ale Stripe przejmuje zarówno technologię od Bouncer, jak i zespół, który zostanie włączony do Stripe Radar. Uruchomiony w 2018 roku Radar to oparty na sztucznej inteligencji zestaw narzędzi Stripe do zwalczania nadużyć finansowych. Większość technologii, która koncentruje się na zapobieganiu nieuczciwym transakcjom na platformie Stripe, została do tej pory opracowana wewnętrznie. Stripe twierdzi, że Radar już co roku zapobiega „oszustwom o wartości setek milionów dolarów dla firm”.
„Bouncer to świetne narzędzie dla dzisiejszego biznesu internetowego. To pozwala im szybko zidentyfikować skradzione karty, zapewniając jednocześnie, że legalni klienci mogą przeprowadzać transakcje bez ich blokowania ”- powiedział w oświadczeniu Simon Arscott, dyrektor zarządzający Stripe Radar. „Jesteśmy bardzo podekscytowani, mogąc powitać zespół Bouncer i ich wieloletnie doświadczenie w tworzeniu oprogramowania do uwierzytelniania płatności dla firm w Stripe i udostępnieniu ich technologii użytkownikom radarów. Dzięki zaawansowanym funkcjom skanowania kart Stripe Radar może blokować więcej oszustw i jeszcze bardziej zwiększać przychody milionów firm na całym świecie, które polegają na Stripe. „
Transakcja ma miejsce kilka tygodni po tym, jak Stripe ogłosił przejęcie TaxJar w celu dodania opartych na chmurze narzędzi obliczania podatku od sprzedaży do swojej platformy płatniczej.
Podobnie jak sam Stripe, Bouncer był inkubowany w Y Combinator, w jego przypadku jako część jego Letnia kohorta 2019. Oprócz YC firma pozyskała fundusze od Commerce Ventures i Pioneer Fund, ale nigdy nie ujawniła, ile w sumie zebrała.
Nie mylić z polskim start-upem technologii marketingowych WykidajłoOakland Bouncer został współzałożycielem Will Megson (CEO) i Sam King (Chief Scientist), którzy mają ciekawy rodowód, jeśli chodzi o weryfikację tożsamości, od nauki po pracę w szybko rozwijających się firmach w kategoriach, które należą do największych użytkowników technologii weryfikacyjnej.
Obaj przez lata pracowali w firmie Lyft, zajmującej się transportem na żądanie w dziedzinie oszustw, tożsamości i zarządzania płatnościami. Wcześniej Megson była w Grouponie; a King nie tylko zajmował stanowisko profesora nadzwyczajnego informatyki w UC Davis, ale także pracował na Twitterze nad bezpieczeństwem kont i założył zespół ds. fałszywych kont.
Oprócz OfferUp, ibotta i Dealerware, Groupon jest jednym z klientów, z którymi obecnie współpracuje Bouncer. Bouncer będzie na bieżąco informował o swoich aktualnych usługach i klientach po zawarciu umowy.
Radar jest Obecnie sprzedawane w kilku etapachTo waha się od darmowych do 6 pensów za zweryfikowaną transakcję, w zależności od tego, w jaki sposób jest używana (istnieje bardziej podstawowy poziom uczenia maszynowego i zaawansowany poziom dla zespołów oszustów. Cena zależy również od tego, czy klienci korzystają ze standardowych opłat Stripe, czy z czegoś innego). Stripe oferuje również usługę ochrony przed obciążeniem zwrotnym w cenie 0,4% za transakcję, a także narzędzia analityczne dla klientów radarów, aby uzyskać przegląd najnowszych osiągnięć.
Według Stripe, Radar od czasu jego uruchomienia zablokował oszukańcze transakcje o wartości ponad 1 miliarda dolarów.
Portier też Obecnie ustawione na różnych poziomachWynosi ona od bezpłatnego do 0,15 USD za skan za podstawowe rozwiązanie lub niestandardową cenę za usługi na zamówienie.
Dzięki zintegrowaniu skanowania kart Bouncera i technologii ryzyka z talią radarów, zarówno oferty zakupu tych usług od Stripe zostaną osłodzone, jak i narzędzia będą bardziej efektywne.
Jak opisuje Stripe, kiedy radar sygnalizuje transakcję, technologia weryfikacji i weryfikacji karty Bouncera jest używana jako „dynamiczna interwencja” w celu potwierdzenia, czy klient miał legalną kartę w momencie transakcji. Ma to na celu zmniejszenie liczby fałszywych alarmów, które są częstsze w transakcjach wysokiego ryzyka (np. Przedmioty z dużymi biletami lub gdy dana osoba dokonała wielu transakcji w krótkich odstępach czasu lub jakiejkolwiek innej czynności płatniczej, która występuje nieprawidłowo w systemach).
Byliśmy na fali nowych technologii uwierzytelniania, które obejmują takie rzeczy, jak biometria i inne innowacje, ale Bouncer przyjmuje podejście, które jest mniej zaawansowane technologicznie w momencie połknięcia – potrzebuje tylko aparatu w telefonie i karty, którą ma klient za pomocą. Gdy transakcja jest oznaczona i wysłana do Bouncer w celu sprawdzenia, Bouncer zażąda obrazu karty płatniczej (który może być oparty na dowolnym typie karty płatniczej i może być obrazem przy słabym oświetleniu).
Następnie uruchamia system zgodny z PCI i RODO, aby sprawdzić, czy nie został skradziony lub oryginalny. Jeśli to prawda, transakcja będzie kontynuowana. skradziony i transakcja zostaje anulowana. Cały proces może zająć mniej niż sekundę (oczywiście bez czasu na zrobienie zdjęcia).
W przypadku bramkarzy chodzi o to, że silnik uczenia maszynowego Stripe z kolei pomoże zwiększyć ich skuteczność.
„Cieszę się, że możemy skalować naszą zaawansowaną technologię weryfikacji kart w całej sieci Stripe, aby pomóc firmom w zwiększaniu przychodów i dalszym ograniczaniu zakulisowych oszustw” – powiedział w oświadczeniu Will Megson, dyrektor generalny Bouncer. „Te same sygnały, których uczy się radar, zwiększają skuteczność bramkarzy, az kolei bramkarze zwiększają skuteczność radaru. Nie mogliśmy być bardziej podekscytowani dołączeniem do zespołu Radar. „
Stripe dokonał szeregu przejęć na przestrzeni lat, aby wprowadzić kluczowe technologie, aw jednym przypadku – kiedy przejął PayStack w Lagos (kolejny absolwent YC) – aby pomóc Stripe w prowadzeniu działalności w Afryce i na rynkach wschodzących.
Co najmniej dwa z nich mają na celu zaangażowanie technologów i technologii w tworzenie ich narzędzi zgodności i uwierzytelniania. w 2016 Stripe po cichu nabył czajniczek, startup z Doliny Krzemowej, który pracował nad interfejsami API do weryfikacji tożsamości, zaufania, kredytów i innych narzędzi potrzebnych do transakcji finansowych. Współzałożyciele pracowali w firmie przez kilka lat, zanim zajęli się innymi sprawami.
W 2019 roku Stripe przejął irlandzki startup o nazwie Touchtech, aby wprowadzić technologię przygotowującą do rygorystycznych przepisów dotyczących uwierzytelniania klientów w Europie.
Potrzeba lepszych i bardziej wyrafinowanych narzędzi zapewniających legalność transakcji online nie jest szybka. Złośliwe hakowanie – i konsekwencje dla uzyskania danych osobowych, które mogą zostać wykorzystane do oszustw konsumenckich – nadal pozostają zagrożeniem. W międzyczasie handel elektroniczny staje się coraz bardziej powszechną działalnością, która zwiększa pulę konsumentów i zwiększa prawdopodobieństwo, że coś pójdzie nie tak.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”