Nauka
Partnerzy Happy Returns z PayPal
Szczęśliwe powroty dołącza PayPal aby zwrot produktów handlu elektronicznego był łatwiejszy dla kupujących i sprzedających oraz lepszy dla naszej planety.
Przed wprowadzeniem na rynek w Santa Monica w Kalifornii, sześć lat temu, współzałożyciele Happy Returns, David Sobie i Mark Geller, zauważyli, że zwrot towarów zakupionych przez Internet „był marnotrawny, kosztowny i skomplikowany dla wszystkich zaangażowanych” – twierdzi jedna z firm. Informacja prasowa.
Startup uruchomił platformę ułatwiającą zwroty bezgotówkowe z osobistą dostawą, która oszczędza czas i pieniądze sprzedawców, a także jest bardziej przyjazna dla środowiska. Firma posiada ponad 2600 lokalizacji dostaw w ponad 1200 obszarach metropolitalnych w Stanach Zjednoczonych i Waszyngtonie
Happy Returns współpracuje z setkami partnerów marki, a współpraca z PayPal pomoże startupowi rozwijać się i budować swoją obecność. Firma twierdzi, że zawsze miała „bliskie relacje” z PayPal i szanuje jej „przywództwo w handlu elektronicznym”. Happy Returns powiedział, że przewiduje, że partnerstwo pomoże zwiększyć zasięg i dotrzeć do większej liczby osób.
Z drugiej strony Happy Returns wykorzysta swoją technologię i platformę, aby pomóc rozszerzyć system PayPal „poza odkrycie i płatności za obsługę po zakupie”, zgodnie z oświadczeniem.
Najpierw zainwestował PayPal w Happy Returns w 2019 roku, wspierając startup o wartości 11 milionów dolarów. Sobie powiedział wtedy, że zakupy online zwracają się w 15 do 40 procentach przypadków, a zakupy w sklepach zwracają się tylko w 5 do 10 procentach.
Eskalacja zakupów online wywołana pandemią ujawniła, jak niewygodne i marnotrawne mogą być zwroty z handlu elektronicznego, pogarszane przez ograniczenia i dystans społeczny. Ponieważ coraz więcej konsumentów zaczęło kupować online, spowodowało to eskalację zwrotów. Niektóre główne marki sklepów detalicznych zmieniły swoje zasady dotyczące zwrotów wśród problemów zdrowotnych związanych z COVID-19.
——————————
BADANIE NOWYCH PYMNTÓW: INDEKS KONWERSJI HANDLÓW PODPISOWYCH – KWIECIEŃ 2021
O badaniu: Jedna trzecia konsumentów, którzy w zeszłym roku zapisali się do usług abonamentowych, była zainteresowana jedynie bezpłatnym okresem próbnym. W indeksie konwersji handlu subskrypcjami w 2021 r. PYMNTS bada 2022 konsumentów w Stanach Zjednoczonych i analizuje ponad 200 dostawców handlu subskrypcjami, aby określić kluczowe cechy, które przekształcają „ciekawych subskrypcji” w trwałych, długoterminowych subskrybentów.
„Piwny maniak. Odkrywca. Nieuleczalny rozwiązywacz problemów. Podróżujący ninja. Pionier zombie. Amatorski twórca. Oddany orędownik mediów społecznościowych.”