Connect with us

Gospodarka

Polska Wiosna odmawia rozwodnienia aktywizmu nową inicjatywą recyklingu

Published

on

Polska Wiosna odmawia rozwodnienia aktywizmu nową inicjatywą recyklingu

W swojej pierwszej kampanii od czasu sprzedaży marki prywatnym inwestorom w kwietniu, Poland Spring, część BlueTriton Brands (dawniej Nestlé Waters North America), ma na celu promowanie swoich celów w zakresie zrównoważonego rozwoju i promowanie dobrobytu społecznego. Oto piłka.

Zainspirowani do podjęcia działań wieloma wyzwaniami stworzonymi i zaostrzonymi przez pandemię, więcej ludzi niż kiedykolwiek wcześniej wolontariusz w celach społecznych, ekonomicznych i ekologicznych. Angażują się nawet firmy produkujące wodę butelkowaną, od dawna krytykowane za stosowanie jednorazowych tworzyw sztucznych i ich rolę w zwiększaniu globalnego zanieczyszczenia.

Poland Spring i jej siostrzane marki Deer Park, Ozarka, Arrowhead, Ice Mountain i Zephyrhills rozpoczęły dziś nową kampanię zatytułowaną „Made for a Better Morning”. Kampania rozpoczyna nową „obietnicę jeden na jednego” marki, która gwarantuje, że każda osoba, która zobowiązuje się do recyklingu swojej butelki podczas kampanii, podaruje butelkę wody społecznościom w tym samym regionie. Inicjatywa ma na celu zarówno zwiększenie wskaźników recyklingu (obecnie tylko 30% plastiku z politereftalanu etylenu (PET) jest poddawanych recyklingowi w USA), jak i poszerzenie dostępu do czystej i bezpiecznej wody pitnej. Kończy się 14 października.

Zaspokajaj potrzebę dobrobytu ekologicznego i społecznego

W celu dystrybucji podarowanych butelek Poland Spring i jej siostrzane marki współpracują z organizacjami non-profit na rzecz pomocy głodowej Nakarm Amerykęa także sieć organizacji regionalnych, w tym Ayuda, Centrum operacyjne Navajo Health Command i Pięć bochenków chleba i dwie ryby. Z pomocą tych organizacji marki wody mają na celu pomóc społecznościom w całym kraju, które są szczególnie dotknięte pandemią, wychodzą z klęsk żywiołowych lub napotykają przeszkody w dostępie do czystej wody. BlueTriton Brands przekazuje obietnicę „jeden do jednego” co najmniej 200 000 półlitrowych butelek – i do 3 milionów butelek.

„Te darowizny trafiają do społeczności w całym kraju, które ich najbardziej potrzebują – od narodu Navajo na zachodzie, gdzie 30% gospodarstw domowych nie ma czystej, bieżącej wody w swoich domach, do hrabstwa McDowell w Zachodniej Wirginii na wschodzie, gdzie większość z nich tam jest. Woda miejska została skażona przez lata wydobycia węgla ”- powiedział Yumi Clevenger-Lee, wiceprezes wykonawczy i dyrektor ds. marketingu w BlueTriton Brands.

READ  Globalne zużycie węgla osiągnęło w tym roku najwyższy poziom: IEA

Początek kampanii zbiega się również z przejściem Ice Mountain na używanie w butelkach wody w 100% plastiku pochodzącego z recyklingu. Zmiana ta oznacza ostatnią taką zmianę w asortymencie marek: pozostałe cztery siostrzane marki zobowiązały się do pakowania wody w butelki nadające się do recyklingu, wykonane w 100% z plastiku pochodzącego z recyklingu. „Te wysiłki nie tylko pomagają stworzyć gospodarkę o obiegu zamkniętym, w którym butelki są wytwarzane z innych butelek, ale mogą również pomóc w utrzymaniu plastiku z dala od wysypisk śmieci, oceanów i dróg wodnych” – powiedział BlueTriton Brands w oświadczeniu.

Eksperci twierdzą, że to posunięcie to również dobry znak wyników sprzedaży. „Konsumenci i rządy coraz częściej wymagają od marek, aby ich produkty były zrównoważone” – powiedział Duane Stanford, redaktor i wydawca Beverage Digest. „Marki, które na to zareagują, będą zajmować wyższe pozycje na listach zakupów, zwłaszcza dla młodszych konsumentów”. Sześć marek wody wspierających nową kampanię z pewnością będzie szukało wsparcia, biorąc pod uwagę, że od 2019 do 2020 roku Nestlé straciło około 1,6% swojego udziału w rynku rok do roku (obecnie BlueTriton nadal kontroluje grupę mniej więcej jedną czwartą) Stanów Zjednoczonych. targ wody butelkowanej).

„Made for a better tomorrow” to część większej polskiej wiosny Inicjatywa na rzecz zrównoważonego rozwoju MadeBetterJednym z celów było przejście na opakowania z wodą niegazowaną w 100% z recyklingu. Za pośrednictwem MadeBetter Poland Spring inwestuje również w badania i rozwój opakowań pochodzenia biologicznego we współpracy z naukowcami z University of Maine, którzy postrzegają potencjał drewna pozyskiwanego w sposób zrównoważony jako alternatywę dla plastiku.

Ponadto BlueTriton Brands obsługuje tylko systemy wody butelkowanej w USA, które zostały certyfikowane przez Alliance for Water Stewardship (AWS). Świadczy to o tym, że firma wykorzystuje wodę w sposób uczciwy pod względem środowiskowym i społecznym. BlueTriton współpracuje z The Recycling Partnership, aby poprawić dostęp do recyklingu i edukacji, a także zainwestował 6 milionów dolarów w fundusz infrastruktury zamkniętej pętli, aby wspierać projekty, które pomogą poprawić możliwości recyklingu w Stanach Zjednoczonych.

READ  List z Polski - The North State Journal

Pragnienie zaangażowania

Stworzone przez misjaNowojorska firma doradcza ds. Marketingu „Made for a Better Morning” oferuje filmy animowane dla każdej z sześciu marek wody BlueTriton. „Z badań przeprowadzonych przez markę dowiedzieliśmy się, że konsumenci chcą podejmować działania w celu rozwiązania problemów na naszej planecie, ale szukają przywództwa marek i firm, które będą wyznaczać drogę i oferować rozwiązania” – powiedziała Katie Rappaport, dyrektor biznesowy w Mission. Rappaport mówi, że był w stanie opowiedzieć historię o tym, jak okrążać plastikową butelkę za pomocą animowanych filmów stworzonych dla każdej marki – które mogą być katalizowane przez proste, codzienne czynności związane z recyklingiem.

Rappaport uznaje również potrzebę zachęcania do uczestnictwa – zawsze na pierwszym miejscu stawiając środki ostrożności i wygodę firmy Covid. „Zdajemy sobie sprawę, że bezpieczne kontakty osobiste były wyzwaniem w ciągu ostatniego roku. Dlatego opracowaliśmy cyfrową, dostępną i skoncentrowaną na społeczności kampanię, która ułatwia ludziom udzielanie pomocy z dowolnego miejsca ”- mówi Rappaport. Konsumenci mogą zobowiązać się do recyklingu swojej butelki, skanując kod QR na butelce lub odwiedzając jedną z witryn internetowych sześciu marek wody. „Uważamy, że kampania musi być addytywna, a nie nieprzyjemna” – dodał rzecznik.

„Made for a better tomorrow” jest dodatkowo aktywowane poprzez płatne reklamy cyfrowe i lokalne. „Bardziej niż kiedykolwiek konsumenci chcą robić zakupy z markami w sposób ukierunkowany i uczciwy” – mówi Clevenger-Lee. „Nasi konsumenci chcą odgrywać bardziej aktywną rolę w ochronie naszej planety i pomocy lokalnym społecznościom – zwłaszcza po pandemii. Chcieliśmy wykorzystać siłę i skalę naszych marek, aby wykorzystać ten impet i dokonać zmian, zachęcając konsumentów do większej ilości recyklingu, łącząc ten ważny nawyk z udzielaniem pomocy potrzebującym społecznościom. „

Po więcej Zarejestruj się tutaj, aby otrzymywać codzienny amerykański e-mail The Drum.

READ  Mniejszy wpływ na wzrost gospodarczy w Indiach, Chinach i Indonezji: S&P Global Ratings
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *