Connect with us

Sport

Dlaczego wspierany przez ORLEN talent Marczyk planuje sezon „hybrydowy” w ERC – FIA ERC

Published

on

Dlaczego wspierany przez ORLEN talent Marczyk planuje sezon „hybrydowy” w ERC – FIA ERC

Dlaczego wspierany przez ORLEN talent Marczyk planuje sezon „hybrydowy” w ERC

Miko Marczyk po raz drugi z rzędu zademonstruje swój talent w Rajdowych Mistrzostwach Europy FIA i po raz kolejny połączy się ze swoim pilotem Szymonem Gospodarczykiem w wyposażonej w MICHELIN Škodzie Fabia Rally2 Evo prowadzonej przez Sports Racing Technologies pod szyldem zespół ORLEN.

Były mistrz Polski Marczyk, lat 25, był pod wrażeniem pięciu misji ERC w 2020 roku i zajął ósme miejsce w końcowym rankingu, chociaż nie miał wcześniejszej wiedzy o zawodach, w których brał udział.

Zapowiedział swój program ERC w transmisji na żywo, co było znaczącym momentem zarówno dla niego, jak i dla Gospodarczyka. – To było dla nas ważne, bo zimą nie jest łatwo kierowcy rajdowego wszystko porządnie zorganizować, ale cieszę się – powiedział Marczyk. „ORLEN, nasz główny sponsor, był zachwycony pierwszym sezonem współpracy w 2020 roku. Jesteśmy bardzo wdzięczni za wasze wsparcie i jesteśmy dumni, że mamy ponownie tę okazję w ERC. Jedną rzeczą jest szybka jazda, ale wcześniej to dużo ciężkiej pracy. Teraz jest najlepiej, ponieważ mogę przygotować się do zostania kierowcą rajdowym i być jak najbardziej gotowy na nowy sezon, który będzie dla mnie sezonem hybrydowym.

„Z jednej strony chciałbym nadepnąć na gaz w rajdach takich jak Polska, Lipawa, Rzym czy Wyspy Kanaryjskie, gdzie mam doświadczenie. Ale z drugiej strony jest jeszcze kilka okrążeń, na których muszę zdobyć doświadczenie na przyszłość, bo mam nadzieję, że w ERC zaliczymy więcej sezonów. „

Marczyk jest entuzjastycznie nastawiony do członkostwa w Fabryce Talentów ERC-MICHELIN
Marczyk nie tylko dąży do absolutnego sukcesu, ale także zapisał się do ERC-MICHELIN Talent Factory, która docenia osiągnięcia zarejestrowanych kierowców ERC w wieku poniżej 28 lat na początku 2021 roku startujących w pojazdach Rally2 na oponach MICHELIN. „Jest to dla nas bardzo ważne, ponieważ MICHELIN jest naszym partnerem, a doświadczenie innych facetów w tej kategorii będzie bardzo podobne do mojego, więc będzie to dobre porównanie”.

READ  Julian Nagelsmann: Były trener Bayernu Monachium jest dla DFB jednym z głównych celów, aby zastąpić Hansiego Flicka | Wiadomości piłkarskie

Nowy sezon, nowy samochód dla polskich talentów
„Ponownie będziemy współpracować ze Sports Racing Technologies” – powiedział Marczyk. „Mieliśmy z zespołem dobry rok 2020, a oni mają duże doświadczenie w ERC. Otrzymamy nowy samochód od Škody Motorsport, Fabię ze specyfikacją 2021, numer podwozia 124. Cieszę się z tego i zrobię co w mojej mocy dla polskich fanów. „

Poprawa celu głównego
„Mam nadzieję, że będzie to taki sam poziom poprawy jak w 2020 roku” – powiedział Marczyk. „W 2020 roku nasza poprawa nie była łatwa do zauważenia, ponieważ konkurencja była bardzo ostra. Ale wiem, że ósme miejsce w całej ERC w 2020 roku wymaga dużo szybszej jazdy niż pierwsze miejsce w mistrzostwach Polski w 2019. Teraz wiem, że jestem dużo lepszym kierowcą. Zrobić kolejny krok w tym roku, jak 2020, a także dotrzeć do mety wszystkich rajdów bez pecha, byłoby super i mam na to dobry pakiet. W zeszłym roku pokazaliśmy pewien potencjał, ale w małych miejscach. Teraz mam nadzieję pokazać nasz potencjał w dużej części, a nawet we wszystkich rajdach. „

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *