Zabawa
WarnerMedia przedstawia zespół dziecięcy z regionu EMEA; Netflix przejmuje Rainbow Rangers; „DinoCity” sprzedaje do Europy, Bałkanów i MENA – TBI Vision
WarnerMedia przedstawia zespół dziecięcy z regionu EMEA
WarnerMedia z siedzibą w USA ogłosiła powołanie zespołu kierowniczego dla działu dziecięcego EMEA, który pracuje dla Cartoon Network, Boomerang, Boing, Cartoonito i oferty dla dzieci HBO Max.
Vanessa Brookman, dyrektor ds. Dzieci na region EMEA w WarnerMedia, wyznaczyła Sarah Fell na stanowisko dyrektora ds. Produkcji oryginalnej. Marc Goodchild jest dyrektorem ds. Treści cyfrowych, Sean Henry przejmuje nowo utworzoną funkcję dyrektora ds. Strategii treści i zakupów, a Angharad Llewelyn pozostaje dyrektorem ds. Standardów i praktyk redakcyjnych.
W międzyczasie Ana González zostanie dyrektorem kanałów dziecięcych w Iberii i we Włoszech, a Sean Gorman rozszerza się, by zostać dyrektorem kanałów dziecięcych na Wielką Brytanię i Irlandię, Nordic i MENAT.
Nowy zespół liderów będzie ściśle współpracował z globalną grupą dzieci, młodzieży i klasyków, której przewodzi Tom Ascheim. Będą również współpracować z zespołami podległymi Johannesowi Larcherowi, szefowi HBO Max International i Christinie Sulebakk, szefowi HBO Max EMEA, opracowując programy dla dzieci i rodziny HBO Max, zanim przeniosą się do części Europy pod koniec tego roku, aby je wprowadzić.
„To imponująca grupa menedżerów, którzy odegrają kluczową rolę w dalszym sukcesie naszego istniejącego portfolio oraz w stworzeniu wysokiej jakości oferty HBO Max dla dzieci i rodzin w regionie EMEA” – powiedział Brookman. „Jej zamiłowanie do wspaniałych treści dla dzieci i głębokie zrozumienie szybkiego tempa oferty dla dzieci pomoże naszej firmie w regionie EMEA rozwijać się w niezwykle ekscytującym okresie dla WarnerMedia”.
Netflix przejmuje Rainbow Rangers
Netflix nagrał pierwszy sezon amerykańskiego serialu animowanego Genius Brands International Rainbow Rangersze streamerem, aby w lipcu rozpocząć program w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Australii, Nowej Zelandii i na Bliskim Wschodzie.
Genius Brands podpisał również kontrakty na pierwszy i drugi sezon dla Amazon Prime Video, TVNZ w Nowej Zelandii i Nogi w Izraelu.
Produkt oświetlił również trzeci sezon serialu na zielono, z dodatkowymi partnerami nadawczymi, w tym własnym kanałem Kartoon! w USA i Kanadzie, dom na drzewie Corus Entertainment w Kanadzie, Televisa i BLIM TV w Meksyku, Cartoonito we Włoszech, NineNetwork w Australii, CCTV i iQiyi w Chinach, Nickelodeon i NOGGIN w Ameryce Łacińskiej, TV2 na Węgrzech, Mini Mini w Polsce , Canal Panda w Portugalii, Discovery Kids na Bliskim Wschodzie, Mediacorp w Singapurze, Awesome TV w Malezji i Pikaboo w Serbii, Czarnogórze, Macedonii, Słowenii, Chorwacji, Bośni i Hercegowinie.
Andy Heyward, prezes i dyrektor generalny Genius Brands, powiedział: „Fakt, że serial jest poszukiwany przez największe kanały na całym świecie, w tym Netflix, podkreśla jego niesamowity urok”.
„DinoCity” sprzedaje do Europy, Bałkanów i MENA
Piwi + we Francji i MBC w regionie MENA należą do podmiotów nabywających prawa do programów telewizyjnych dla dzieci w wieku przedszkolnym DinoCity, poniższe oferty u dystrybutora APC Kids.
Animax Group i Animax Production sprzedały również darmowe prawa telewizyjne ERT w Grecji i Ketnet we flamandzkiej Belgii, podczas gdy Menart nabył wyłączne prawa do darmowej telewizji i niewyłączne prawa do SVOD na Bałkanach.
Lionel Marty, MD z APC Kids skomentował: „Z DinoCity Początek wprowadzenia w całej Europie i już pozytywne opinie publiczności, Z niecierpliwością czekamy na kontynuację międzynarodowej podróży programu i powitanie nowych partnerów na pokładzie. „
Typowy awanturnik. Zły odkrywca. Przyjazny myśliciel. Introwertyk.