Connect with us

Gospodarka

Nestle Waters North America, właściciel Poland Spring, zmienia nazwę na BlueTriton Brands

Published

on

Nestle Waters North America, właściciel Poland Spring, zmienia nazwę na BlueTriton Brands

STAMFORD – Nestle Waters North America, firma ze Stamford, która w zeszłym tygodniu została sprzedana za 4,3 miliarda dolarów, ogłosiła w tym tygodniu, że zmieniła nazwę na BlueTriton Brands.

Tryton odnosi się do boga morza w mitologii greckiej, podczas gdy według przedstawicieli firmy niebieski reprezentuje wodę.

„Nowa nazwa odzwierciedla rolę firmy jako strażnika zrównoważonych zasobów i dostawcy świeżej wody” – podała firma w oświadczeniu. „Ponadto BlueTriton oznacza nieustanne zaangażowanie firmy jako niezależnej firmy na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz wysokiej jakości produktów i usług”.

Pracownicy BlueTriton zapowiedzieli, że w najbliższych miesiącach ogłoszą kolejne zmiany w marce, w tym nowe logo firmy, stronę internetową i kanały social media. W ogłoszeniu nie wspomniano, czy firma może zmienić nazwę Poland Spring, markę wody butelkowanej dla obszaru Nowej Anglii lub jakąkolwiek inną markę.

31 marca firmy inwestycyjne One Rock Capital Partners i Metropoulos & Co. ogłosiły, że sfinalizowały przejęcie Nestle Waters od Nestle – transakcja pierwotnie ogłoszone 17 lutego.

„Firma ma ugruntowaną reputację jako wiodący dostawca wody i nawodnień preferowany przez konsumentów w całej Ameryce Północnej” – powiedział Tony Lee, partner zarządzający One Rock w oświadczeniu. „Widzimy znaczącą okazję do dalszego budowania pozycji lidera BlueTriton i nie możemy się doczekać, aby budować na mocnych podstawach, które są dziś w biznesie”.

W podobny sposób Dean Metropoulos, założyciel swojej rodzinnej firmy inwestycyjnej, został mianowany prezesem i tymczasowym dyrektorem generalnym Nestle Waters. Posiada 40-letnie doświadczenie w obsłudze i inwestowaniu w marki żywności i napojów.


READ  Przegrani Polski wykrzykują zwycięzców unijnego objęcia Ukrainy - POLITICO

„Jestem podekscytowany, mogąc współpracować z moimi partnerami One Rock, aby kierować tą firmą, ponieważ razem jako BlueTriton rozpoczynamy nowy rozdział, który opiera się na bogatym dziedzictwie naszych historycznych, kultowych i ukochanych marek” – powiedział Metropoulos w oświadczeniu. „Wszyscy jesteśmy coraz bardziej świadomi znaczenia naszych produktów i ich szybko ewoluujących innowacji dla dobrobytu ludzi i naszych społeczności”.

Jako jedna z największych firm napojowych w Ameryce Północnej portfolio BlueTriton obejmuje Poland Spring i inne regionalne marki wody butelkowanej, takie jak Deer Park, Ozarka, Ice Mountain, Zephyrhills i Arrowhead, a także linie Pure Life i Splash. W sprzedaży nie uwzględniono międzynarodowych marek wody premium Perrier, S.Pellegrino i Acqua Panna od Nestle.

Według Urzędu Rozwoju Gospodarczego w Stamford firma była 13. największym pracodawcą w Stamford w trzecim kwartale 2020 r., Zatrudniając 610 pracowników. Siedziba firmy znajduje się przy 900 Long Ridge Road.

„Obecnie nie jesteśmy świadomi żadnych oczekiwanych zmian w naszej obecnej lokalizacji” – powiedział w lutym rzecznik firmy Hearst Connecticut Media. „Będziemy głównie pracować jak zwykle”.

BlueTriton zatrudnia około 7 000 pracowników w USA i ponad 230 w Kanadzie.

Firma posiada 27 zakładów produkcyjnych w Ameryce Północnej i obsługuje usługę ReadyRefresh bezpośredniej dostawy napojów i napojów biurowych.

[email protected]; Twitter: @paulschott

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *