technologia
7 sposobów, w jakie przerażająca reklama AT&T „Będziesz” przewidział przyszłość
W 1993 roku gigant telekomunikacyjny AT&T rozpoczął kampanię reklamową, która w jakiś sposób przewidziała wiele aspektów tego, jak dzisiaj pracujemy i żyjemy. Serial reklamowy You Will, wyreżyserowany przez słynnego mistrza thrillerów, Davida Finchera, był niesamowicie dokładnym spojrzeniem na to, jak wyglądałoby życie w połowie lub pod koniec 2000 roku. Reklamy, opowiedziane przez byłego MagnumPI Gwiazda i zawodowy wąsacz Tom Selleck przewidział wiele scenariuszy wykorzystujących gadżety i technologię, które wcześniej nie istniały.
„Czy kiedykolwiek zrobiłeś *to, co wszyscy teraz robimy*? Dobrze, że będziesz!”, mówił Selleck na początku każdej reklamy. „A firma, która ci to przyniesie? AT&T” – dodawał na końcu każdej reklamy. Zapowiedziana kampania szereg postępów technologicznych, które określiłyby Dekady przychodzą jak pigułki Smart TV, telepraca, smartwatche, oraz inteligentne urządzenia domowe.
Jednak główna prognoza reklamy była błędna. jako Vox zapisane Kilka lat temu, podczas gdy te reklamy były „niezwykle trafne w przewidywaniu najnowocześniejszych technologii”, które wkrótce pojawią się na rynku, ostatecznie przeoczono fakt, że firma „przynosząca to tobie” nie była AT&T . Zamiast tego byłaby to masa startupów, które w tamtym czasie nie istniały, zaznaczono w publikacji.
To powiedziawszy, to przerażające, aby zamknąć wszystkie rzeczy, które ma „You Will” W prawo o przyszłości.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”