Pomimo faktu, że Kraina Czarów Tiny Tiny jest spin-offem słynnej serii Borderlands, gra nadal pozwala graczom spędzać godziny na polowaniu na prawie nieskończoną ilość łupów. Oczywiście nie wszystko w Krainie Czarów Tiny Tiny jest takie samo, jak w samym jej centrum obszary przygraniczne Gry.
Kiedy gracz zabije wroga lub otworzy skrzynię, zostaje trafiony kolorową eksplozją, która odzwierciedla jakość przedmiotu (i względną moc). Pomarańczowe „legendarne” przedmioty często wznoszą się na szczyt listy rzadkości, pozwalając graczom szybko sprawdzić, które skarby należy traktować priorytetowo.
Ponieważ każda broń i zaklęcie W Krainie Czarów Tiny Tiny nawet Legendary mają przedrostki i przyrostki, które zmieniają ich statystyki, a nie każdy przedmiot pasuje do każdego stylu gry.
Legendarne bronie do zdobycia wcześnie w Tiny Tina’s Wonderlands
5) Mistrzowski łuk
Mistrzowski łuk w Krainie Czarów Tiny Tiny to podstawowa broń boczna, która zadaje duże obrażenia, ale jest utrudniona przez długą animację przeładowania i absurdalny magazynek z jednym pociskiem. Z drugiej strony ta broń miga, gdy zada trafienie krytyczne. Broń nie tylko zadaje wiele obrażeń krytycznych, ale po tym, jak gracze zdobędą krytyczne trafienie, sześć dodatkowych bełtów w cudowny sposób odbije się na kolejnym celu.
Ponadto każde trafienie krytyczne przywróci zmarnowaną amunicję (dzięki czemu przeładowanie nie będzie konieczne). Kiedy szansa na trafienie krytyczne zostanie wyczerpana, Mistrzowska Ręka staje się „wiecznym powstrzymywaczem mobów”. broń która zadaje śmierć tak szybko, jak gracze mogą wachlować młotem.
Ponieważ ta broń jest wykonana z czarnego prochu, jej pociski mogą rykoszetować od wrogów, zadając obrażenia pobliskim wrogom. Pozwala to graczom trafić wielu wrogów jednym strzałem.
4) Gobliński kilof
Tiny Tina’s Wonderland dodaje Biała broń do koncepcji Borderlands, które występują w różnych rzadkościach, podobnie jak broń w grze. Jedna z wczesnych legendarnych broni do walki wręcz została zaprojektowana jako jedna z najlepszych ogólnie dostępnych broni w grze, najwyraźniej próbując wywrzeć pozytywne pierwsze wrażenie na twórcach.
Broń jest potężna premiaktóry wylewa złoto od przeciwnika za każdym razem, gdy gracz zadaje cios, znacząco przyczynia się do takiego motywu.
Zebranie tego złota zwiększa prędkość ruchu gracza oraz tempo, w jakim jego akcje i umiejętności się odnawiają. Ten profit można kumulować do pięciu razy, co oznacza, że im więcej złotych graczy zgromadzi, tym szybsze postępy graczy. Większość graczy zgłosiła, że zauważyła tę broń na ciele Pigwarta szef starożytnego obelisku Mount Craw.
3) Krajalnica do chleba Lil K
Większość dział szturmowych w Krainie Czarów Tiny Tiny jest dość prosta. Gracze używają ich do wystrzeliwania ciągłego strumienia strzałów, a gdy te pociski chybiają, marnują niewielką ilość amunicji. Krajalnica do chleba Lil K jest sprzeczna z tym podstawowym układem.
Każdy strzał z krajalnicy do chleba Rioting Lil K używa trzech brzeszczotów. Każdy z nich może zadać 119 obrażeń, pozwalając graczom wysysać 357 HP z przeciwnika. Stoker jest producentem tej broni. Ten producent produkuje broń o dużej szybkostrzelności. Krajalnica do chleba Rioting Lil K’S w Krainie Czarów Tiny Tiny ma szybkostrzelność 6,37 sekundy, mimo że nie jest pistoletem maszynowym. Pozwala to graczom na łatwe niszczenie przeciwników.
2) Panowanie strzał
Strzelby to broń do walki wręcz, która u większości strzelców specjalizuje się w zadawaniu obrażeń seryjnych. Jednak dzięki Krainie Czarów Tiny Tiny, która sprawia, że każda broń jest tak mistyczna, jak mechaniczna, niektóre legendarne strzelby całkowicie przeczą oczekiwaniom.
Reign of Arrows to jedna z najmniej wydajnych broni w grze pod względem zużycia amunicji. Na każdy strzał zużywa się sześć pocisków do strzelby, a broń może przechowywać tylko sześć pocisków na raz.
Każdy wróg, który pozostanie w strefie uderzenia Reign of Arrows, będzie stopniowo rozrywany przez niebezpieczne odłamki, a ponieważ gracze mogą strzelać z broni wiele razy, mogą nakładać się na strzały, tworząc dłuższe, bardziej śmiercionośne pułapki. Wrogom prawdopodobnie zabraknie zdrowia, zanim zrobią to gracze.
1) Biały jeździec wiatru
Biały Jeźdźca Wiatru to kolejny pistolet maszynowy na naszej liście legendarnych broni z Krainy Czarów Tiny Tiny. Gracze napotkają w grze przeciwników, czasami noszących ciężką zbroję. Dahila produkuje SMG White Rider. Firma ta znana jest z produkcji broni palnej z wieloma trybami strzelania.
Są one trudne do pokonania, ponieważ gracze muszą najpierw przebić się przez obronę przeciwnika. Gracze mogą z łatwością ich wyeliminować, jeśli mają w ręku Białego Jeźdźca. White Rider to pistolet maszynowy, który zgodnie z oficjalną specyfikacją broni jest szczególnie skuteczny w walce z pancerzem. Potrafi go przebić i pomóc graczom szybko przełamać opór wroga.
Broń wystrzeliwuje wiązkę w zamierzone cele. Gracze mogą aktywować tryb Dual Beam, który wystrzeliwuje dwa promienie w dwóch różnych wrogów jednocześnie. Stawienie czoła serii wrogów może się przydać. Pojemność magazynka SMG to 27 naboi. Jego precyzja jest również znakomita na poziomie 80%.