Zabawa
1,5 mln euro na wartość badawczą nadawców publicznych
Profesor Johnson był niedawno mianowany jednym z doradców do Rządowego Departamentu Cyfryzacji, Kultury, Mediów i Sportu Panel ekspertów i wyjaśnił, że chociaż nadawcy publiczni są nadal bardzo często oglądani w wielu krajach, w których nadawane są programy publiczne, nastąpiła zmiana w kierunku oglądania na żądanie i oglądania na YouTube, Tik Tok itp.
„Organizacje mediów publicznych zareagowały”, powiedziała, „opracowując nowe praktyki produkcyjne, dostawcze i estetyczne, które mogą zmienić, osłabić lub zwiększyć wartość, jaką oferują społeczeństwu i kulturze.
„Aby zrozumieć, w jaki sposób i dlaczego rozwój globalnych platform i transmisji strumieniowych przekształca media publiczne, w tym projekcie wykorzystamy ramy porównawcze zbudowane wokół sześciu wartości usług publicznych, takich jak powszechność, niezależność, doskonałość, różnorodność, odpowiedzialność i innowacyjność, jak opisano przez Europejską Unię Nadawców – dodała.
Ramy są wykorzystywane do analizy 130 pogłębionych wywiadów z zespołami zajmującymi się badaniem na zlecenie, kanałami/usługami, kuratorami i publicznością, programami i katalogami organizacji mediów publicznych oraz dokumentami handlowymi, prawnymi i politycznymi w sześciu krajach: Belgii, Kanadzie , Dania , Włochy, Polska i Wielka Brytania.
„Nasza analiza zapewni nie tylko lepsze zrozumienie tego, w jaki sposób wiek platform zmienia media publiczne w Europie, ale także krajowe, międzynarodowe i ponadnarodowe czynniki napędzające lub hamujące zmiany” – powiedział profesor Johnson.
Wyniki tego trzyletniego projektu badawczego zostaną rozpowszechnione i wykorzystane do sformułowania zaleceń dla decydentów politycznych, a także liderów branży, którzy za pośrednictwem warsztatów branżowych, raportów, dokumentów politycznych, blogów i prasy doradzają, jak zabezpieczyć publiczną wartość radiofonii i telewizji publicznej. artykuły.
Typowy awanturnik. Zły odkrywca. Przyjazny myśliciel. Introwertyk.